5 Kasım 2013 Salı

Mini Mini Bir Parti


Geçtiğimiz cumartesi evimizde mini mini bir baby shower partisi gerçekleştirdik. Yakın arkadaşlarımın beni yalnız bırakmadığı o gün fazlaca şımartılmış ve de eğlenmiş olabilirim. Zaten bu günün amacı da o. Anne adayını rahatlatmak, minik sürprizlerle şımartmak, bol kahkaha ile gününü aydınlatmak, doğuma yaklaştığı bu zamanlarda onu mutluluk hormonu ile tıka basa doyurmak. 
Hoş gerçi bizim daha iki ayımız var doğuma ama, bu iki ay yetecek kadar mutluluk hormonuyla doymuş olabilirim. Canım arkadaşlarım, dostlarım sağolsun <3 Her biri iyi ki var!




Minik kızımız böyle güzel teyzelere sahip olacağı için çok şanslı. Her biri gözlerindeki ışıkla, müthiş iyi dilekleriyle yanımızda oldular. Tuğçe, Melek, Tuğba, Burçin, Esra, Sıla, Semra, Burcu, Yasemin, Zeynep, Aslınaz, Zöhre, Oya, Sezgi, Ablam, Annem, Sebla, Duygu, Evrim, Halalarım.. İyi ki geldiniz, iyi ki varsınız ^.^



Can dostlar Sibel, Saadet ve Merve teyzelerinin bu sofrada emeği büyük. Birlikte gittiğimiz Eminönü ziyaretlerinin hınca hınç dolu poşetlerinin içinden çıkan güzel standlar, cici hediyelikler sofrada yerini bulunca, gözlerimizin önünde pembe balonlar uçuştu :)
Sıla teyzenin emeklerini ise daha sonra bir bir paylaşacağım <3 


Baby Shower hediyeliklerimiz canım Sibel'in zevki ve hatırası ;) Masadaki Aşk ve Mutluluk toplarını da taaa Kasımpaşa'daki Marla Pastanesi'nden getirdi.


Minik acukalı dürümlerimizin kürdanlarını ve şahane "gebe" elbisemi canım Burcu Kıral hazırladı. Burcu'dan daha önce çok bahsetmiştim, hatırlıyorsunuzdur. Gelinlik konusunda üzerine tanımıyorum. Bir kadını alıp, peri masalının başrol oyuncusu yapma yeteneğine sahip kesinlikle. 

Bu güne özel, benim için diktiği elbise de o kadar içime sindi, o kadar beğendim ki.. İçinde kendimi çok huzurlu hissettim. 


Masada yerini alan bu sürpriz sabunlar ise taa Adapazarı'ndan benim canımdan sürpriz gelen hediyelikler. Bu şahane sabunlar canımın içi Nevin'in hediyesi ve bu mini partinin sabahında kapımda görünce inanamadığım şahanelikte güzeller <3


Kurabiyeler, yine Burcu teyzemizin hediyeleri. Burcu Kıral'ın da doğum günü pastasını yapan Miraçe Çökmez'in ellerinden çıkan bu şaheserleri yemeye kıyamadım ama görüntüsüyle beni hayli mest etti. Siz de özel günlerinizde 'farklı' bir kurabiye ve pasta yaptırmak isterseniz, Miraçe Hanım'a ckmzmrc@gmail.com ve matolye@hotmail.com adreslerinden ulaşabilirsiniz.


14 yorum:

Kuzununannesi dedi ki...

tatlım benım bır ınsan hem bu kadar koca gobıklı hem zayf hgem guzel hem pozıtıf olabılır mı....kocaman sevıyorum senı mutlu arkadasım her anınnnn huzurla gecsın...sevgıler

Grace Happy dedi ki...

pera nil saglıkla gelsın ınsallah hersey gonlune gore olsun bıluncum :)

Unknown dedi ki...

Muhteşem bir parti olmus, ne kadar şanslısınız boyle güzel dostlarınız var. Ve ne kadar guzel bir hamilesiniz siz oyle :) Sevgiler.

minikkus dedi ki...

saglıkla ve beraberinde mutlulukla gelsin bebişin <3
ne güzel bi karşılama partisi olmuş;) orda olsaydım kesinlikle kaçırmaz, koca göbegimi de alır gelirdim yanına ^.^

sibel dedi ki...

seviyorum ki seni! ve minnağı ve tabi bizi tanıştıran canım arkadaşım kocanı :) kalplerkalpler

designbyD dedi ki...

Biluncummmm, çok eğlenceli olmuş belli. Her detayı ayrı güzel.Sağlıkla gelsin bebikler<3
öptüm kocamaannnn:*

modarella dedi ki...

Pek güzel detaylarla pek pembiş bir parti olmuş :) Mutluluk ve sağlıklı kucağınıza alın bebişinizi.

Bilun Şen dedi ki...

* KOKOŞ KELEBEK,
Canım benimmm, kelebeğim <3 Ben de seni koskocaman seviyorum. Koskocaman sarılıp, bi'o kadar da öpüyorum <3

** GRACE HAPPY,
Aminn canım benim, çok çok kocaman teşekkürler <3 Muahh

Bilun Şen dedi ki...

*** FULYA KÜÇÜKAKSOY,
Güzel sözlerinize çok çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum :) Kocaman sevgiler <3

**** MİNİKKUŞ,
Valla eksikliğinizi çok hissettim Minikkuşum ve misminikkuşumun <3
Aminnn, hepsi hayırlısıyla gelsin inşallah, sağlıkla sıhhatle canım benimmmm <3 Muahh

Bilun Şen dedi ki...

***** SİBEL,
Kalp kere kalp mi o zaman? Ehuah biz de seni seviyoruzki çok çok <3

****** DESIGNBYD,
Kuzucummm amin inşallah <3 Öperim kocaman seni de melek bebişi de <3

Bilun Şen dedi ki...

******* MODARELLA,
Aminnn, hep birlikte inşallah <3

Unknown dedi ki...

Kaçırdığıma nasıl üzüldüğümü daha önce söylemiştim değil mi? Peki ya senin nasıl güzel bir hamile olduğunu, içerdeki prensesin seni daha bir güzelleştirdiğini, mini mini partisinin de annesinin elinin değidiği diğer her şey gibi harika olduğunu?
Maşallah size bir sürü Bilun kuşum!
Çok çok öpüldünüz! :)

Adsız dedi ki...

güzel bir yazı olmuş www.bittibitecek.net

Bilun Şen dedi ki...

Canım Burcu! Çoook teşekkür ediyoruz canımın içi ve seni çok seviyoruz :) En kısa zamanda kavuşalım ♥